Barion Pixel GY.I.K. | Lunch.hu - Fedezd fel az éttermek napi menü kínálatát!
Fedezd fel az éttermek napi menü kínálatát!

GY.I.K.

VENDÉGKÉNT:
 
  1. TÉRKÉP/KERESÉS
  • Hogyan használjam a térképet?

A legfontosabb, hogy telefonodon vagy számítógépeden engedélyezd a helymeghatározást, majd a térkép alatti szűrők segítségével állítsd be a kívánt távolságot, árat, konyha típust (amennyiben van, ételallergiádat is) és már láthatod is a Neked megfelelő napi menü felsorolást.

  • Honnan látom, hogy elérhető-e a hely?

Minden elérhető, illetve napi menüt kínáló étterem automatikusan megjelenik a keresési feltételeidnek megfelelően. Ha egy étterem éppen nem árul napi menüt, illetve elfogyott az aznapi menüje, akkor a listában sem fogod látni.

  • Miért nem jelenik meg egy étterem sem?

Valószínűleg nem engedélyezted a helymeghatározást a gépeden vagy a telefonodon. Anélkül nem tudjuk megmutatni neked az elérhető helyeket és napi menüiket.
 

  1. REGISZTRÁCIÓ
  • Miért érdemes regisztrálnom?

Ha regisztrálsz, a saját profilodon beállíthatod az egyéni szűrési feltételeidet, hogy azonnal, csak a Neked megfelelő éttermeket láthasd a térképen.

Regisztrált felhasználóként ezenkívül lehetőséged nyílik a napi menük értékelésére, melyeket – azaz a ’Menütörténetedet’ – visszanézheted saját profilodon.

  • Hogyan tudok regisztrálni?

A főoldalon, a ”Fiókom” fülre kattintva egy e-mail címmel és jelszóval tudsz regisztrálni.

  • Elfelejtettem a jelszavam, nem tudok belépni. Mit csináljak?

Semmi gond. A belépésnél az ”Elfelejtett jelszó” gombra kattintva az e-mail címedet megadva küldünk neked egy új jelszót amit a későbbiekben a fiókodban állíthatsz át.
 

  1. ÉTTEREMEK/MENÜK
  • Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott menüm?

Amennyiben az étterem napi menü házhozszállítást is vállal, egy kis motoros futár ikont láthatsz a kínálata alatt, amelyre kattintva rögtön a vendéglátót éred el.

Ha másik, ismert ételfutár oldalakon keresztül is szállít menüt az étterem, úgy azoknak a logoját is láthatód a napi menük alatt és egy kattintással kerülhetsz át a rendelési felületekre.

  • Miért érdemes értékelni az éttermeket?

Azzal, hogy értékelsz egy éttermet, beteszed a ”Menü történetem” blokkba, így bármikor visszanézheted, mi ízlett nagyon. Ez az éttermeknek is nagyon fontos visszajelzés.

  • Honnan tudom, hogy milyen allergéneket tartalmaznak a különböző menük?

Minden étterem ikonokat rendelhet a fogások mellé, amelyek jelzik, ha gluténmentes, laktózmentes, cukormentes vagy vegán az étel.



ÉTTEREMKÉNT:
 
  1. REGISZTRÁCIÓ
  • Hogyan tudok regisztrálni étteremként?

A regisztrációhoz szükséges adatbekérő linket a Lunch.hu küldi ki Neked, amelyet az „Étterem vagyok” gombra kattintva tudsz tőlünk igényelni.

  • Mikortól vagyok aktív az oldalon?

A profilod / éttermed a Lunch.hu felületén (a térképen és a listában) csak regisztráció, illetve előfizetés után jelenik meg.

  • Regisztráció után, hogy érem el a profilomat?

Aktív profilodat szintén az ”Étterem vagyok” fülre kattintva, regisztrált e-mail címeddel és jelszavaddal történő belépés után érheted el.

  • Tudok-e több éttermet regisztrálni egy felhasználó fiókkal?

Egy előfizetéshez egy éttermet tudunk regisztrálni, de természetesen több regisztrációval több étterem is feltölthető a rendszerbe.

  • Meddig él a regisztrációm?

A regisztrációt és az étterem profilt a Lunch.hu az ÁSZF-ben és adatvédelmi tájékoztatóban leírtak szerint tárolja és kezeli. Az előfizetés nélküli regisztrált profilok így nem lesznek elérhetők a felhasználók számára.

 

  1. ELŐFIZETÉS
  • Hogyan tudok előfizetni?

Regisztrációt követően a saját profilodon tudsz az ”Előfizetéseim” fülre kattintva csomagot választani.

  • Mennyi ideig tart az előfizetésem?

A csomagokban meghatározott időtartamra szól az előfizetésed.

  • Módosítható az előfizetésem?

A megvásárolt előfizetési csomagjaidat, szintén az „Előfizetéseim” fülre kattintva tudod módosítani.

  • Milyen előfizetési csomagok közül tudok választani?

Havidíjas  (adminisztráció nélküli és Lunch.hu adminisztrációval rendelhető) csomagjaink mellett, kiemeléseket és egyéb (pl. szezonális) ajánlatokat is találsz majd az „Előfizetéseim” menüpont alatt.

  • Hogyan történik a fizetés?

A fizetés a Barion (www.barion.com) rendszerén keresztül történik, bankkártyával.

 

  1. MENÜ FELTÖLTÉS
  • Hogyan tudom a menüm feltölteni?

A feltöltés – csak előfizetés után - a ”Menü kezelő”-ben történik. A naptárban egyszerűen, a tárgynapra kattintva is feltölthető az aktuális napi menü, illetve több napra / hétre / hónapra is gördülékenyen, egy lépéssel feltölthetők a menük.

(Ehhez egy feltöltési segédletet is biztosít a Lunch.hu.)

  • Hány menümet tölthetem fel előre?

A menüt akár fél évre előre is fel lehet tölteni (bármikor módosítható), időkorlát nincs.

  • Hol állítom be, hogy elfogyott a napi menüm?

A ”Menü kezelő”-ben az adott napi menüre kattintva, az ”Elfogyott / Ne jelenjen meg!” gomb aktiválásával tudod levenni a térképről bármelyik menüdet, bármikor.

  • Hány féle menüt tudok egy napra feltölteni?

Ötféle menüt lehet feltölteni egy napra.

  • Hol tudom az allergéneket beállítani?

Az allergéneket a menü feltöltésnél lehet beállítani, minden tételnél külön bejelölve az erre rendszeresített ikonokat.
 

  1. KIEMELÉS
  • Mi a kiemelés?
​​​​​​A kiemelések meghatározott időszakra szóló előfizetési lehetőségek, amelyek az éttermi listában (a főmenüben) grafikai kiemeléssel együtt sorolják előre, az akcióra előfizető éttermet. Általában szezonális vagy különleges ajánlatokra (pl. akciós menü, karácsonyi akciók, húsvéti fogások).
  • Hogyan tudok kiemelni?

Amennyiben elérhető kiemelés, azt szintén az ”Előfizetéseim”” menüpontba lehet megvásárolni.

  • Bárki tud kiemelni?

A kiemelések mindig távolsági és időbeli korlátozásokkal érhetők el. Azaz pl. egy meghatározott távolságon belül két étteremnél több nem vásárolhatja meg ugyanazt a kiemelést.

  • Meddig tart a kiemelésem?

A kiemelés időtartama a megvásárolt csomagtól függ. Mindig az aktuális csomagban leírt időpontig tart.

  • Lehet állandó kiemelésem?

Állandó kiemelést a Lunch.hu nem tud biztosítani.

 

  1. FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS
  • Hogyan és hol történik a fizetés?

A fizetés a Barion rendszeren keresztül történik, bankkártyával.

Az előfizetési csomag megrendelése után automatikusan átirányít a fizető oldalra.

  • Milyen számlát kapok fizetés után?

A számla, az előfizetés regisztrálása után az „Előfizetéseim” fülre kattintva, azonnal elérhető és letölthető.
 

 


 

Lunch.hu - Fedezd fel az éttermek napi menü kínálatát!

Rólunk

Biztosan te is voltál már úgy, hogy éhesen elkezdtél keresgélni a neten, hogy hol és mi éppen a napi menü. Roppant bosszantó tud lenni, amikor a sokadik weboldalon, vagy Facebookoldalon sem találsz kedvedre valót. Arról nem is beszélve, hogy elúszott a drága időd, tulajdonképpen teljesen hiába. Így fogtuk magunkat és létrehoztuk a LUNCH.HU-t, ahol a helyadataidat alapul véve, egy k ...

Szeretnél többet tudni a Lunch.hu-ról?

A gyakran ismételt kérdések oldalon összegyűjtöttük számodra azokat a fontosabb kérdéseket, amik segítségével pontosabb képet kaphatsz rólunk, és a szolgáltatásainkról.

LUNCH.HU BLOG

Kapcsolat egy kattintással

  • Lunch.hu Kft.
    1132 Budapest, Visegrádi utca 8.
    Cégjegyzékszám: 01-09-357943
    Adószám: 27936858-2-41
  • Tel.: +36 70 267 7301‬
  • hello@lunch.hu
  • www.lunch.hu

Településed/irányítószámod

Biztonsági kód: tíz és hét összege